Eseménynaptár
H | K | Sze | Cs | P | Szo | V |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 |
Hasznos linkek:
NYERTES PÁLYÁZATOK:
2022.10.11 08:43NAV közlemény-Változik az ügyfélszolgálatok nyitvatartása A NAV Pest Megyei Adó- és Vámigazgatóságának ügyfélszolgálatainak nyitvatartása megváltozik 2022. október 14. és 15. között.
A központi ügyfélszolgálat a fővárosban (1132 Budapest, Kresz Géza utca 13-15.), és a megyei ügyfélszolgálatok (részletes lista) az alábbi rend szerint várják ügyfeleiket október 14. és 15. között:
Az adóügyek döntő többsége elektronikusan vagy telefonon is intézhetők, így akár otthonról is kapcsolatba lehet lépni a NAV munkatársaival. Személyes megjelenés esetén, foglaljon időpontot. Időpontot foglalni itt tud. A személyes ügyintézés helyett célszerű otthonról kapcsolatba lépni a NAV munkatársaival. Ha bárkinek kérdése lenne, általános tájékoztatás előzetes regisztráció nélkül is kérhető az ingyenesen hívható NAV Infóvonalán, a 1819-es telefonszámon.
Üdvözlettel: Salgó Attila sajtóreferens
Nemzeti Adó- és Vámhivatal Pest Megyei Adó- és Vámigazgatósága Igazgatási és Humánpolitikai Főosztály Igazgatási Osztály
1134 Budapest, Dózsa György út 128-132., A épület Tel.: (06 1) 427-5061 Mobil: (06 70) 491-2907
Nyomtatható verzió | |||||||||||||