NAV közlemény-Változik az ügyfélszolgálatok nyitvatartása

A NAV Pest Megyei Adó- és Vámigazgatóságának ügyfélszolgálatainak nyitvatartása megváltozik 2022. október 14. és 15. között.

 

A központi ügyfélszolgálat a fővárosban (1132 Budapest, Kresz Géza utca 13-15.), és a megyei ügyfélszolgálatok (részletes lista) az alábbi rend szerint várják ügyfeleiket október 14. és 15. között:

 

 

október 14.

október 15.

Központi ügyfélszolgálat

8-14

8-14

Vidéki ügyfélszolgálatok

8-14

zárva

Kormányablakban működő NAV-ablakok

(Gyál, Pilisvörösvár, Szentendre, Szob)

8-14

zárva

 

 

Az adóügyek döntő többsége elektronikusan vagy telefonon is intézhetők, így akár otthonról is kapcsolatba lehet lépni a NAV munkatársaival. Személyes megjelenés esetén, foglaljon időpontot. Időpontot foglalni itt tud.



A személyes ügyintézés helyett célszerű otthonról kapcsolatba lépni a NAV munkatársaival.

Ha bárkinek kérdése lenne, általános tájékoztatás előzetes regisztráció nélkül is kérhető az ingyenesen hívható NAV Infóvonalán, a 1819-es telefonszámon.

 

 

Üdvözlettel:

Salgó Attila

sajtóreferens

 

Nemzeti Adó- és Vámhivatal

Pest Megyei Adó- és Vámigazgatósága

Igazgatási és Humánpolitikai Főosztály

Igazgatási Osztály

 

1134 Budapest, Dózsa György út 128-132., A épület

Tel.: (06 1) 427-5061

Mobil: (06 70) 491-2907

 

www.nav.gov.hu