A NAV Pest Megyei Adó- és Vámigazgatóságának ügyfélszolgálatainak nyitvatartása megváltozik 2022. október 14. és 15. között.
A központi ügyfélszolgálat a fővárosban (1132 Budapest, Kresz Géza utca 13-15.), és a megyei ügyfélszolgálatok (részletes lista) az alábbi rend szerint várják ügyfeleiket október 14. és 15. között:
| október 14. | október 15. |
Központi ügyfélszolgálat | 8-14 | 8-14 |
Vidéki ügyfélszolgálatok | 8-14 | zárva |
Kormányablakban működő NAV-ablakok (Gyál, Pilisvörösvár, Szentendre, Szob) | 8-14 | zárva |
Az adóügyek döntő többsége elektronikusan vagy telefonon is intézhetők, így akár otthonról is kapcsolatba lehet lépni a NAV munkatársaival. Személyes megjelenés esetén, foglaljon időpontot. Időpontot foglalni itt tud.
A személyes ügyintézés helyett célszerű otthonról kapcsolatba lépni a NAV munkatársaival.
Ha bárkinek kérdése lenne, általános tájékoztatás előzetes regisztráció nélkül is kérhető az ingyenesen hívható NAV Infóvonalán, a 1819-es telefonszámon.
Üdvözlettel:
Salgó Attila
sajtóreferens
Nemzeti Adó- és Vámhivatal
Pest Megyei Adó- és Vámigazgatósága
Igazgatási és Humánpolitikai Főosztály
Igazgatási Osztály
1134 Budapest, Dózsa György út 128-132., A épület
Tel.: (06 1) 427-5061
Mobil: (06 70) 491-2907