Eseménynaptár
| H | K | Sze | Cs | P | Szo | V |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2 | |||||
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
| 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
| 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
| 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
Hasznos linkek:


NYERTES PÁLYÁZATOK:

![]()
| |||||||||||||
2022.10.11 08:43NAV közlemény-Változik az ügyfélszolgálatok nyitvatartása
A központi ügyfélszolgálat a fővárosban (1132 Budapest, Kresz Géza utca 13-15.), és a megyei ügyfélszolgálatok (részletes lista) az alábbi rend szerint várják ügyfeleiket október 14. és 15. között:
Az adóügyek döntő többsége elektronikusan vagy telefonon is intézhetők, így akár otthonról is kapcsolatba lehet lépni a NAV munkatársaival. Személyes megjelenés esetén, foglaljon időpontot. Időpontot foglalni itt tud. A személyes ügyintézés helyett célszerű otthonról kapcsolatba lépni a NAV munkatársaival. Ha bárkinek kérdése lenne, általános tájékoztatás előzetes regisztráció nélkül is kérhető az ingyenesen hívható NAV Infóvonalán, a 1819-es telefonszámon.
Üdvözlettel: Salgó Attila sajtóreferens
Nemzeti Adó- és Vámhivatal Pest Megyei Adó- és Vámigazgatósága Igazgatási és Humánpolitikai Főosztály Igazgatási Osztály
1134 Budapest, Dózsa György út 128-132., A épület Tel.: (06 1) 427-5061 Mobil: (06 70) 491-2907
Nyomtatható verzió | |||||||||||||
































A NAV Pest Megyei Adó- és Vámigazgatóságának ügyfélszolgálatainak nyitvatartása megváltozik 2022. október 14. és 15. között.