Eseménynaptár
H | K | Sze | Cs | P | Szo | V |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 |
Hasznos linkek:
NYERTES PÁLYÁZATOK:
2022.07.18 12:25Ha a NAV-ot hívná, mostantól csak a 1819-et tárcsázza! Megújult a NAV Infóvonala. Mostantól mind az általános kérdések, mind pedig a konkrét ügyek telefonos intézéséhez elegendő a 1819-es számot hívni. Az általános, azaz konkrét ügyhöz nem kapcsolódó tájékoztatás az Infóvonal 1-es menüpontjában, míg az egyedi telefonos ügyintézést is lehetővé tévő szolgáltatás (korábban Ügyfél-tájékoztató és Ügyintéző Rendszer – ÜCC) a 2. menüpontban érhető el.
A NAV telefonos szolgáltatásai tehát mostantól egységesen a 1819-es, külföldről a +36 (1) 461 - 1819-es hívószámon működő NAV Infóvonalán érhetőek el.
A 2. menüpont használatához, vagyis a telefonos ügyintézéshez továbbra is ügyfél-azonosító szám (PIN-kód) szükséges. Ezt változatlanul a TEL jelű adatlapon lehet igényelni, legegyszerűbben az Online Nyomtatványkitöltő Alkalmazásban (ONYA). A szolgáltatás részleges kódú telefonos azonosítóval (RKTA) is használható, ami bármelyik kormányablakban igényelhető.
Csekk az új rendszerben már teljesen automata kiszolgálással kérhető a főmenü 3-as menüpontjában.
Üdvözlettel: Salgó Attila sajtóreferens
Nemzeti Adó- és Vámhivatal Pest Megyei Adó- és Vámigazgatóság Igazgatási és Humánpolitikai Főosztály 1. Titkársági Osztály
1134 Budapest, Dózsa György út 128-132. A épület Tel.: (06 1) 427-5061 Mobil: (06 70) 491-2907
Nyomtatható verzió | |