Akadálymentes verzió

Eseménynaptár

HKSzeCsPSzoV
             1
 2  3  4  5  6  7  8
 9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          
További események

Hasznos linkek:



 








NYERTES PÁLYÁZATOK:





 





 

  

           



 
Hír keresése: 

2023.05.23 15:00

Halló, miben segíthetek?

A telefonos ügyintézőrendszerben gyorsan, kényelmesen – és ami még fontosabb – személyre szabottan intézheti adóügyeit.

Ehhez mindössze egy ügyfélazonosító-számra (PIN-kód) van szükség. A Nemzeti Adó- és Vámhivatalnál (NAV) egyszerűen hozzá lehet jutni a négyjegyű „varázskódhoz”. A honlap lépésről lépésre segíti a felhasználókat. KAÜ-azonosítás (ügyfélkapu, elektronikus személyi igazolvány, telefonos azonosítás, arcképes azonosítás) után, belépve az online nyomtatványkitöltőbe, az új nyomtatványok, kérelmek közül kiválasztható és kitölthető a TEL-adatlap. A szolgáltatás elérhető akár mobiltelefonról is.

A kérelem benyújtása utáni napon a NAV megküldi a tárhelyre a telefonos ügyintézési azonosításhoz szükséges PIN-kódot. Ezt a kódot kell bediktálni annak, aki konkrét ügyben szeretne segítséget kérni a 1819-es telefonszámon. Ez esetben az ügyintéző konkrét tanácsot tud adni, hiszen az ügyfélazonosító-szám alapján pontosan beazonosította, hogy az adózó van a vonal túlsó végén.

A NAV telefonos szolgáltatásai a 1819-es, külföldről a +36 (1) 461 - 1819-es hívószámon működő NAV Infóvonalán érhetőek el.

Nemzeti Adó- és Vámhivatal


Nyomtatható verzió
Látogatottság: 402