Eseménynaptár
H | K | Sze | Cs | P | Szo | V |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 |
Hasznos linkek:


NYERTES PÁLYÁZATOK:

![]() ![]() | |
2017.11.29.Tájékoztatás
Tájékoztatjuk T. Ügyfeleinket, hogy 2017. december 22 – 2018. január 02. között a Polgármesteri Hivatalban - igazgatási szünet miatt - az ügyfélfogadás szünetel.
Utolsó ügyfélfogadási nap: 2017. december 20. (szerda) 8:00-15:00 óra
2018. évben első ügyfélfogadási nap: 2018. január 03. (szerda) 8:00-15:00 óra
Haláleset esetén anyakönyvi ügyeletet tart: Stengl Tamásné (Tel: 06-70/452-48-38)
Megértésüket köszönjük! 2017.11.29.Sajtóközlemény
2017.11.29.Tájékozatatás
2017.11.28.Tájékoztatás
A házhoz menő zöldhulladék gyűjtés napja és gyakorisága 2017. december 01-től módosul. A gyűjtési időszak: az egész évben négyhetente péntek. A következő szállítási nap: 2017. december 22. Továbbá 2018. január 01-től a háztartási hulladék szállítási rendje is változik. A begyűjtés az egész településen PÉNTEKI napon történik. A lakosság részére kiküldött tájékoztatóban tévesen szerepel az ügyfélfogadási idő. A kihelyezett személyes ügyfélfogadás időpontja: minden páratlan hét kedd 13:00 - 15:30. A lomtalanítást évente ingatlanonként KÉT alkalommal házhoz menő rendszerrel végzi el a közszolgáltató. Bővebb információ itt! Bővebben2017.11.20.Mezőgazdasági adatgyűjtés![]() A felvételek Országos Statisztikai Adatgyűjtési Program (OSAP) szerinti nyilvántartási száma és neve: 2219 Egyéni gazdaságok decemberi összeírása, 2017 Az összeírási munkát a Központi Statisztikai Hivatal megbízásából igazolvánnyal ellátott kérdezőbiztosok végzik, az Önök településén név szerint: Sződiné Bai Beatrix, Bai Miklósné, Gál Andrea 2017.11.14.Tájékoztatás![]() A 1132 Budapest, Kresz Géza utca 13-15. szám alatt lévő irodaház helyett, a NAV Pest Megyei Adó- és Vámigazgatóságának központi ügyfélszolgálata november 20-tól a 1134 Budapest, Dózsa György út 128-132. szám alatt várja ügyfeleit. További részletek itt. Bővebben
2017.11.08.Tájékoztatás
"Tisztelt Ügyfeleink!
A TAKARNET Ingatlannyilvántartó Rendszer 2017. november 10-én, pénteken 14 óra 20 óra között országosan karbantartásra kerül.
Fenti ok miatt a Pest Megyei Kormányhivatal pénteken 16 óráig nyitva tartó kormányablakaiban és okmányirodáiban 14 órától zárásig nem lesz mód az alábbi ügyek intézésére:
- lakcímbejelentések
- tulajdoni lapok kiadása.
Az elektronikus szolgáltatások közül a jelzett időszakban előreláthatóan nem lesznek elérhetőek az alábbiak:
Megértésüket és türelmüket köszönjük!"
2017.11.02.Felhívás
Földmű | |