Általános ügyfélfogadási idő:
Hétfő: 8:00-12:00;
Kedd: nincs ügyfélfogadás
Szerda: 08:00-12:00; 13:00-15:00
Csütörtök: nincs ügyfélfogadás
Péntek: 08:00-12:00
A telefonos tájékoztatást, az elektronikus és postai levélben küldött és fogadott iratok átvételét is biztosítjuk és az általános ügyintézési időben továbbra is lehetőség van az ügyintézővel személyes ügyintézésre.
A Polgármesteri Hivatal az általános ügyfélfogadási időn belül valamennyi elérhetősége (telefonszám, elektronikus levél) biztosított.
Személyes megjelenés esetén maszkot kell viselni, valamint kérjük a kihelyezett kézfertőtlenítő használatát. Egy irodában egyszerre csak egy ügyfél tartózkodhat, kivéve azokat az eseteket, amikor csak együttesen lehet ügyet intézni (pl. házasságkötéssel kapcsolatos ügyek).
Kérjük ügyfeleinket, hogy az előírt 1,5 méteres védőtávolságot szíveskedjenek megtartani a többi ügyféltől, valamint az ügyintézőtől.
Ügyfélfogadási időn kívül az ügyintézés nem lehetséges!
Intézkedéseink célja ügyfeleink és munkavállalóink egészségének védelme, a szolgáltatásink fenntarthatóságának biztosítása.
A Polgármesteri Hivatalban a megfelelő kézfertőtlenítés lehetősége, a higiéniás feltételek biztosítása, a takarítás fertőtlenítés folyamatos.
Kérjük ügyfeleink megértését, türelmét!
Bugyi, 2020. május 19.
Dr Szatmári Attila
jegyző